Reklama w Google to skuteczny sposób na zwiększenie sprzedaży poprzez stronę firmową.

8 lutego 2018

Właściciele firm i handlowcy nieustannie zastanawiają się, jak skutecznie zwiększyć sprzedaż. Warto postawić na internet, który stał się nowoczesnym kanałem dystrybucji towarów i usług. Za pośrednictwem strony firmowej przedsiębiorcy mogą docierać do klientów nie tylko z rynku regionalnego ale również do nabywców z całej Polski. Jak jednak przyciągnąć internautów na stronę firmową? Odpowiedzią jest skuteczne reklama w Google!

Chcesz odnieść biznesowy sukces? Postaw na pozycjonowanie!

Każdy przedsiębiorca chcący zwiększyć sprzedaż powinien postawić na działalność w internecie. Każdego roku liczba osób dokonujących zakupów online wzrasta. Prowadząc biznes w internecie możemy skutecznie zwiększyć sprzedaż firmy. Warto jednak zadbać, by użytkownicy odnaleźli naszą stronę w wynikach wyszukiwania. Jak tego dokonać? Oto dwa skuteczne sposoby na promowanie witryny firmowej w internecie:

  • pozycjonowanie stron internetowych – to najskuteczniejsze narzędzie marketingu internetowego. Usługa ta polega na podejmowaniu szeregu działań mających na celu zwiększenie widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania, a dokładniej wypromowanie jej w organicznych wynikach wyszukiwania na kluczowe dla firmy frazy. Pozycjonowanie stron internetowych obejmuje wnikliwy audyt SEO, który ma za zadanie ocenę witryny i wskazanie elementów do poprawy. Ważnym elementem działań jest optymalizacja strony i nasycenie jej unikatowymi tekstami ze słowami kluczowymi. Agencja SEO pozycjonując stronę pozyskuje również wartościowe odnośniki. Obecnie pozycjonowanie stron internetowych to nie tylko chęć wypromowania witryny w wynikach organicznych, ale także budowanie pozytywnego wizerunku danej marki. Pozycjonowanie jest procesem długotrwałym, na pierwsze efekty firmy muszą poczekać zazwyczaj od 3 do 6 miesięcy. Wspinając się do pierwszych 10 wyników wyszukiwania przedsiębiorca ma pewność, że ściągnie na swoją stronę wartościowy ruch, który przełoży się na wzrost sprzedaży.

  • kampanie linków sponsorowanych – innym skutecznym narzędziem marketingowym jest Google AdWords. Usługa ta umożliwia promowanie witryny w płatnych wynikach wyszukiwania. Po wpłacie środków pieniężnych na indywidualne konto Google i ustawieniu reklamy przedsiębiorca może natychmiast promować swoją stronę internetową na wybrane frazy kluczowe. Pozycje reklam ustawiane są na zasadzie licytacji, dlatego im więcej płacimy, tym korzystniejsze wyniki osiągamy. Niestety jest to również minusem Google AdWords, gdyż przy konkurencyjnych branżach koszta reklamy będę wysokie. Kampania linków sponsorowanych sprawdzi się natomiast w promowaniu produktów i usług sezonowych oraz w branżach niszowych. Zaletą AdWords jest możliwość bieżącego podglądania efektów reklamy oraz wprowadzanie zmian z użyciem panelu administracyjnego. Prowadzenie skutecznej kampanii AdWords wymaga posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia, dlatego warto skorzystać z pomocy doświadczonych specjalistów.