Przemyski Jarmark Bożonarodzeniowy na rynku i w internecie  

9 grudnia 2020

Od 17 do 20 grudnia na przemyskim rynku w bajecznie przystrojonych straganach można będzie zakupić przeróżne cudeńka – szopki, bombki choinkowe, wigilijne dekoracje i stroiki, wyroby rękodzielnicze, biżuterię, szkło, kalendarze, miody i choinki. Niestety, ze względu na wytyczne inspektora sanitarnego, nie będzie możliwa sprzedaż świątecznych przysmaków: pierogów, uszek, domowych ciast, ciasteczek, wędlin, serów, ryb czy grzańców – czytamy w komunikacie Urzędu Miejskiego w Przemyślu, organizatora wydarzenia.

Aby wspomóc lokalną branżę spożywczą i gastronomiczną, tak ciężko doświadczoną przez pandemiczne obostrzenia, urzędnicy postanowili stworzyć na stronie https://jarmark.przemysl.eu/  wirtualną wersję jarmarku, która ruszy siedem dni wcześniej od tradycyjnej na rynku. Zawiera ona dwie kategorie – potrawy świąteczne i ozdoby świąteczne. Znajdziemy w nich wizytówki przedsiębiorców i usługodawców, które posłużą promocji oferowanych produktów i usług, dzięki zawartych w niej informacjom, fotografiom i danym kontaktowym oraz adresem strony www. Stąd już tylko krok do witryny internetowej wystawcy lub jego profilu na platformie Facebook, gdzie w jego własnym sklepie internetowym lub sklepie na facebook’u (to nowa usługa operatora), można dokonać zakupu on-line wybranych produktów. 

Warunkiem przyjęcia oferty i uczestnictwa w Wirtualnym Jarmarku Bożonarodzeniowym przez organizatora jest zgłoszenie uczestnictwa w poprzez wypełnienie interaktywnego – elektronicznego formularza zgłoszenia (https://jarmark.przemysl.eu/rejestracja/ ) oraz weryfikacja oferty handlowej wystawcy. Preferowany asortyment to ozdoby choinkowe, artykuły świąteczne, dekoracje, wyroby rękodzielnicze, rzemieślnicze, produkty regionalne, przedmioty artystyczne, pamiątki, słodycze, alkohole, kawa, herbata, miody, przetwory, wędliny i inne produkty spożywcze. 

Udział w wirtualnym jarmarku jest bezpłatny, ale objęty regulaminem – https://jarmark.przemysl.eu/regulamin/ . Jego promocją zajmą się pracownicy Urzędu Miejskiego wraz z członkami grupy Przemyska Gastronomia. Będziemy wspólnie szeroko promować świąteczne oferty w mediach, a pomoc swoją również zdeklarowało Radio ESKA – czytamy w jednym z postów w grupie przemyskich restauratorów. 

Jako redakcja Portalu Przemyskiego dołączamy się do tej ciekawej inicjatywy. Chętnie wspieramy „lokalsów”, zwłaszcza, że po okresie świątecznym Wirtualny Jarmark Bożonarodzeniowy może stać się zalążkiem całorocznej platformy promocyjnej Przemyśla i ofert turystycznych przez przemyskie i regionalne produkty i usługi. Udanych zakupów!

 

MPS

 

zdj.UM