Przemyscy restauratorzy nagrali film promocyjny. Dobry.
Przemyscy restauratorzy, wzorem przedsiębiorców z innych miast turystycznych, wzięli udział w klipie promujący lokalna gastronomię. W akcji wzięli właściciele 14. lokali, które zapraszają turystów do swoich wnętrz i ogródków.
Oprócz restauracji, które funkcjonują od lat i mają wyrobioną lokalna markę, w filmie promują się lokale stawiające na oryginalność i wyjątkowy koncept.
Pub Rutyna stawia na zestawy śniadaniowe, i słusznie, bo jeszcze do niedawna turyści odwiedzający Przemyśl mieli problem z kulinarnym rozpoczęciem dnia. Restauracja Bosko zachęca do odkrywania kuchni inspirowanej tradycjami łemkowskimi, bistro Prosto z Malty importuje do Przemyśla smaki południowej Europy, a kawiarnia Miejsce kusi wyjątkową kawą i klockami LEGO, którymi mogą pobawić się dzieci.
Film obejrzało w ciągu kilku dni prawie 50 tysięcy osób. Spot został zrealizowany przez Wydział Promocji i Kultury Urzędu Miejskiego w Przemyślu.