W szpitalu w Przemyślu działa call center
W szpitalu w Przemyślu działa call center. Korzystając z telefonicznej rejestracji medycznej pacjenci mogą nie tylko zapisać się do lekarza, ale także zgłosić zlecenie na wypisanie recepty.
Telefoniczna rejestracja medyczna w Wojewódzkim Szpitalu im. św. Ojca Pio w Przemyślu uruchomiona została w maju 2018. Od tego czasu odebrano 56 tys. połączeń. W minioną środę odbyło się uroczyste otwarcie call center, które swoją siedzibę ma przy ul. Sportowej.
– Call center stał się kolejnym krokiem na drodze do poprawy świadczonych przez nas usług. Zainwestowaliśmy 200 tys. zł w ten system ponieważ reagujemy na opinię publiczną. Nie kierujemy się w tym przypadku rachunkiem ekonomicznym. – powiedział dyrektor szpitala w Przemyślu Piotr Ciompa.
Telefoniczna rejestracja medyczna obejmuje 23 poradnie z dwóch lokalizacji: przy ul.Monte Cassino i ul. Sportowej. Jej uruchomienie to odpowiedź na utrudniony kontakt telefoniczny pacjenta z placówką, kolejki w rejestracji bezpośredniej, brak monitoringu i nagrywania rozmów prowadzonych z pacjentami oraz wiele punktów kontaktu w rejestracjach osobistych.
– System stał się kolejnym krokiem do poprawy usług zdrowotnych. Miał na celu aby wszystkie informacje dotyczące ambulatoryjnego leczenia pacjent mógł uzyskać pod jednym numerem telefonu – powiedziała kierowniczka call center Katarzyna Tomas.
Call center w Przemyślu obsługuje obecnie 7 osób, które przeszły profesjonalne szkolenie z zakresu komunikacji z pacjentem. Mogą się pochwalić odbieralnością telefonów na poziomie 93%, a średni czas oczekiwania na połączenie, to 33 sekundy.
Za pośrednictwem call center pacjenci mogą zarejestrować się do poradni oraz zgłosić zlecenie na wypisanie recept (lekarze POZ). Dzwonić można od poniedziałku do piątku, w godz. 7 – 17, pod nr (16) 736 05 00.