Rośnie atrakcyjność gospodarcza Podkarpacia

Rośnie atrakcyjność gospodarcza Podkarpacia. Tak wynika z badań zaprezentowanych podczas Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, który odbył się w Rzeszowie.

Podczas Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, który odbył się w Rzeszowie przedstawiono raport TNS Polska przygotowany dla podkarpackiego Urzędu Marszałkowskiego. Z przeprowadzonych badań wynika, że atrakcyjność gospodarcza naszego regionu wzrosła o 10 % w porównaniu do sytuacji sprzed pięciu lat. Na wysokim poziomie utrzymała się atrakcyjność turystyczna. Z 21 % do 25 % wzrosły wskaźniki związane z chęcią zamieszkania w naszym regionie.

Podkarpacie wraz z województwem warmińsko – mazurskim jest najlepiej postrzeganym regionem Polski Wschodniej, a także znajduje się w pierwszej szóstce najbardziej atrakcyjnych regionów w Polsce. Nasz region kojarzony jest najczęściej z Bieszczadami i Jeziorem Solińskim, a nasze najbardziej znane marki, to Browar Leżajsk, Krośnieńskie Huty Szkła, Firma Oponierska Dębica.

Kongres Innowacyjnego Marketingu odbył się już po raz piąty. Uczestniczyli w nim przedstawiciele samorządów, administracji, agencji PR oraz instytucji okołobiznesowych.